سوالات متداول

عضویت در سایت

چطور در حساب کاربری، مشخصاتم را ویرایش کنم؟

وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه مشخصات فردی می توانید اطلاعات را ویرایش نمایید.

چطور در حساب کاربری شماره کارت بانکی شخصی خود را وارد کنم؟

وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه مشخصات فردی می‌توانید اطلاعات مربوط به شماره کارت بانکی را وارد نمایید.

برای دریافت کالا چه مدارکی باید ارائه بدهم؟

حین دریافت کالا حتما باید کارت ملی و کد تحویل ارسال شده از طریق پیامک را ارائه نمایید.

آیا می توانم به صورت اقساطی خرید کنم؟

بله،در حال حاظر فروش اقساط به صورت حضوری می باشد.

آیا می توانم بعد از ثبت سفارش، به سبد خریدم کالایی اضافه کنم؟

خیر، امکان اضافه کردن کالا به سبد خرید بعد از ثبت سفارش وجود ندارد.

شیوه ها و هزینه ارسال در پرساتل چقدر است؟

هزینه های ارسال سفارش با توجه به آدرس مقصد و روش ارسال متفاوت است.

پیگیری سفارش

سفارشاتی که از طریق پست یا ماهکس ارسال می شوند را چگونه می توانم پیگیری کنم؟

پس از ثبت سفارش و تحویل بسته به پست، کد رهگیری به شماره تماس شما در قالب پیام کوتاه ارسال می شود. با وارد کردن این شماره در سامانه رهگیری پستی مرسولات می توانید وضعیت بسته را بررسی کنید.

درصورت تاخیر در تامین کالا چطور به من اطلاع رسانی می شود؟

همکاران ما از طریق تماس تلفنی و یا پیام کوتاه به شما اعلام می کنند.

سفارش تا چند روز در فروشگاه می ماند؟

تا ۲۴ ساعت سفارش شما در فروشگاه باقی می ماند و می توانید در زمان تعیین شده سفارشتان را تحویل بگیرید.

آیا می توانم سفارشاتم را باهم ادغام کنم؟

در حال حاضر ادغام سفارش ها امکان پذیر نیست.

فاکتور سفارش را چطور دریافت کنم؟

پس از تحویل کالا ، می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود ، آخرین سفارش ها را مشاهده کرده و با کلیک روی مشاهده جزئیات، نسبت به دریافت فاکتور و چاپ آن اقدام کنید.

فرایند مرجوعی

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟

بله، یکی از شرایط مرجوع کالا مغایرت کالای دریافت شده با کالای ثبت سفارش شده است.

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

با پشتیبانی پرساتل (09175307632) تماس بگیرید و درخواست مرجوعی کالا را ثبت کنید.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

پس از تحویل کالا به پرساتل، کالا بررسی و نتیجه آن طی 72 ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد.

گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏ شود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟

گارانتی شرکت‏ های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است، برای اطلاع از شرایط گارانتی با شرکت‌ گارانتی کننده تماس بگیرید.

اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم می توانم آن را برگردانم؟

بله، درصورتی که  بسته بندی کالا باز نشده و پملپ جعبه مخدوش نشده باشد می توانید کالا را با علت مرجوعی سلیقه ای عودت بدهید.

در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد ، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟

بعد از مشاهده ایراد ظاهری، تا یک ساعت اول بعد از تحویل سفارش ایراد را به پشتیبانی اعلام کنید.

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

از زمان دریافت کالا ۷ روز مهلت تست دارید و در این مدت می توانید کالا را با علت مرجوعی به ما بازگردانید