سوالات متداول
عضویت در سایت
وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه مشخصات فردی می توانید اطلاعات را ویرایش نمایید.
وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه مشخصات فردی میتوانید اطلاعات مربوط به شماره کارت بانکی را وارد نمایید.
حین دریافت کالا حتما باید کارت ملی و کد تحویل ارسال شده از طریق پیامک را ارائه نمایید.
بله،در حال حاظر فروش اقساط به صورت حضوری می باشد.
خیر، امکان اضافه کردن کالا به سبد خرید بعد از ثبت سفارش وجود ندارد.
هزینه های ارسال سفارش با توجه به آدرس مقصد و روش ارسال متفاوت است.
پیگیری سفارش
پس از ثبت سفارش و تحویل بسته به پست، کد رهگیری به شماره تماس شما در قالب پیام کوتاه ارسال می شود. با وارد کردن این شماره در سامانه رهگیری پستی مرسولات می توانید وضعیت بسته را بررسی کنید.
همکاران ما از طریق تماس تلفنی و یا پیام کوتاه به شما اعلام می کنند.
تا ۲۴ ساعت سفارش شما در فروشگاه باقی می ماند و می توانید در زمان تعیین شده سفارشتان را تحویل بگیرید.
در حال حاضر ادغام سفارش ها امکان پذیر نیست.
پس از تحویل کالا ، می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود ، آخرین سفارش ها را مشاهده کرده و با کلیک روی مشاهده جزئیات، نسبت به دریافت فاکتور و چاپ آن اقدام کنید.
فرایند مرجوعی
بله، یکی از شرایط مرجوع کالا مغایرت کالای دریافت شده با کالای ثبت سفارش شده است.
با پشتیبانی پرساتل (09175307632) تماس بگیرید و درخواست مرجوعی کالا را ثبت کنید.
پس از تحویل کالا به پرساتل، کالا بررسی و نتیجه آن طی 72 ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد.
گارانتی شرکت های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است، برای اطلاع از شرایط گارانتی با شرکت گارانتی کننده تماس بگیرید.
بله، درصورتی که بسته بندی کالا باز نشده و پملپ جعبه مخدوش نشده باشد می توانید کالا را با علت مرجوعی سلیقه ای عودت بدهید.
بعد از مشاهده ایراد ظاهری، تا یک ساعت اول بعد از تحویل سفارش ایراد را به پشتیبانی اعلام کنید.
از زمان دریافت کالا ۷ روز مهلت تست دارید و در این مدت می توانید کالا را با علت مرجوعی به ما بازگردانید